زنان باردار

دوران حاملگی

زنان باردار

دوران حاملگی

کارهایی که در دوره بارداری باید انجام دهیم

کلمات کلیدی

چگونه بطور طبیعی

موهای ناخواسته

رابطه جنسی

بهترین راههای طبیعی برای چاق شدن صورت چیست

چگونه با روش های خانگی چین و چروک دور چشم را از بین ببریم

چگونه با روش های خانگی ریزش مو را درمان کنیم

دلایل رشد موهای زائد در صورت چیست

علت رشد موهای زائد چیست و چطور درمان می شود

چگونه با ماسک خانگی موهای زائد را ازیین ببریم

راه های درمان خارش پوست سر چیست

علت خارش پوست کف سر چیست

چطور موهای خشک را به روش خانگی درمان کنیم

علل ریزش مو چیست و چرخه رشد مو به چه صورت است

نوشیدنی‌های تقویتی

صورتمان در تابستان چه غذاهایی بخوریم

سویا و مشتقاتش

سلامت پوستمان

روغن‌های گیاهی

روغن کلزا

برای جلوگیری از ایجاد لک ببر روی پوست

اشعه ماورای بنفش

آنتی اکسیدان‌ها

و برای جوان سازی و شاداب کردن پوست چکار کنیم

ماسک و خشک شدن

جوان سازی و شاداب کردن

برای اینکه ماسکها روی پوست بهتر تاثیر بگذارند

با هم مخلوط کرده

ویتامین‌ ای و سی

و برای روشن شدن پوست چکار کنیم

نوشیدن آب انبه

۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه بطور طبیعی سبیل خانم ها را ازبین ببریم

از بین بردن سبیل خانم‌ها به طور طبیعی



موهای زائد

از بین بردن سبیل خانم‌ها‎

 

در این مطلب چند راهکار و نکته به شما توصیه می‌کنیم که بتوانید موهای ناخواسته را به طور طبیعی و فوری از صورت خود پاک کنید.

  • زری مومنی
  • ۰
  • ۰

چگونه متناسب با فرم چشم‌ها خط چشم بکشیم؟

خط چشم آرایش را تکمیل می کند و یاد گرفتن آن به کمی تمرین و زمان نیاز دارد. به خصوص خط چشم های دنباله دار که به آن خط چشم گربه ای هم می گویند. نکته مهمی که حتما باید هنگام کشیدن خط چشم در نظر بگیرید فرم چشم های تان است. بعد از انتخاب فرم چشمتان مطابق با روش هایی که در زیر توضیح داده ام خط چشم بکشید.

 

چشم های با فاصله

خط چشم

چشم های با فاصله

 

با کوتاه و به سمت بالا کشیدن دنباله خط چشم فاصله چشم ها را کمتر کنید. خط چشم را روی خط اشک یا خط مژه (واترلاین) بکشید. هنگام کشیدن خط چشم در گوشه داخلی قسمت بالا و پایین چشم بسیار مراقب باشید. خط قسمت داخلی چشم را کمی کشیده تر بکشید تا در ظاهر صورت تعادل ایجاد شود.

 

چشم های کم فاصله 

کشیدن خط چشم

 

درست بر عکس چشم های با فاصله برای این مدل چشم ها باید خط قسمت بیرونی چشم یعنی دنباله را بلندتر، صاف تر و به حالت افقی بکشید. گوشه داخلی چشم را خط چشم نزنید و بیشتر به گوشه خارجی تمرکز کنید تا فاصله چشم ها کمی بیشتر نشان داده شود.

 

چشم های ریز

خط چشم

 

برای چشم های ریز کمی خط چشم را محو کنید. هر چه خط چشم واضح تر باشد چشم ها ریزتر نشان داده می شود. به جای خط چشم مدادی از خط چشم های مایع استفاده کنید. فقط روی پلک بالا خط چشم بکشید و تا دنباله آن را محو کنید.

 

چشم های پف کرده

کشیدن خط چشم

 

اگر خط چشم باریک بکشید هنگام باز کردن چشم مشخص نمی شود پس بهتر است پهن تر بکشید. زیر خط مژه بالا و داخل خط اشک (واترلاین) نیز بکشید تا تعادل بیشتری ایجاد کنید. چشم های پف کرده نباید برای پلک پایین خط چشم بکشند زیرا چشم ها کوچک تر نشان داده می شوند. فقط در قسمت گوشه خارجی چشم کافی است.

 

چشم های بادامی

خط چشم

 

برای این که خط چشم بزرگ تر و زیباتر نشان داده شود فقط یک سوم چشم ها را خط چشم باریک بکشید و در انتهای خارجی چشم آن را ضخیم تر کنید. پایین پلک هم خط چشم بزنید تا فرم زیبای چشم ها بیشتر نشان داده شود.

 

چشم های کشیده به سمت بالا

کشیدن خط چشم

 

این فرم چشم ها شباهت زیادی به چشم های بادامی دارند. پلک بالایی را خط چشم بزنید و دنباله آن را به سمت بالا بکشید.

 

چشم های کشیده به سمت پایین

خط چشم

 

برای کشیدن این مدل چشم ها به سمت بالا دنباله خط چشم را پهن و به سمت بالا بکشید. خط چشم را از وسط پلک شروع کنید و دنباله آن را در زاویه ۴۵ درجه بکشید.

 

چشم های تک پلک

کشیدن خط چشم

 

از آن جا که این مدل چشم ها پلک ندارند خط چشم را تا جای ممکن نزدیک به خط مژه بکشید و دنباله آن ضخیم و کشیده باشد. اگر می خواهید چشم ها گردتر نشان داده شود از وسط پلک خط چشم را پهن کنید و دنباله آن را کوتاه تر بکشید.

  • زری مومنی
  • ۰
  • ۰

میکروبلیدینگ ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروپیگمنتیشن دارد


میکروبلیدینگ ابرو یک روش نسبتا جدید و دائمی برای شکل دادن به ابروهاست که اکثر افراد سوالاتی در مورد این روش و مراقبت های قبل و بعد آن دارند.

عوارض  میکروبلیدینگ

 

میکروبلیدینگ ابرو

ابروها مهم ترین بخش صورت هستند. اگر از ابروهای تان راضی نیستید، روش های زیادی برای تغییر دادن آنها وجود دارد، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تتو کردن. اما امروز یک گزینه خیلی طبیعی وجود دارد که نتایجی تقریبا دائمی دارد. در این مطلب روش میکروبلیدینگ ابرو microblading را معرفی می کنیم که فراتر از نقاشی یا استفاده از مداد است و درست شبیه به موهای واقعی به نظر می رسد.

  • زری مومنی
  • ۰
  • ۰

بادکش درمانی (Cupping Therapy) یکی از روش‌های طب مکمل یا طب جایگزین (انرژی درمانی) است که خاستگاه آن را کشور چین می‌دانند، اما این نوع درمان به‌صورت سنتی در هند و ایران هم متداول بوده و امروزه هم از آن استقبال می‌شود.

طریقه‌ی بادکش درمانی - بادکش درمانی

از آنجایی‌که امروزه طب سنتی یا همان طب مکمل از محبوبیت خاصی برخوردار است و افراد زیادی به این نوع درمان علاقه داشته و از روش‌های طب سنتی نتیجه گرفته‌اند، در این نوشته سعی می‌کنیم درباره‌ی بادکش درمانی که یکی از متداول‌ترین انواع طب سنتی است با شما همراهان همیشگی «چطور» صحبت کنیم. همراه ما باشید.

  • زری مومنی
  • ۰
  • ۰

چگونه با آرایش طبیعی وجذاب بنظر برسیم


اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,هستی مهدوی فر



آرایش طبیعی و جذابی که باعث زیباتر شدن صورتتان شود را باید چگونه انجام دهید؟ نکات کوتاه و کاربردی این سبک آرایش را بیاموزید.

  • زری مومنی
  • ۰
  • ۰

راهنمای آرایش برای صورت‌های گرد و تو پر




 

هر صورتی فرم و ویژگی‌های خاص خودش را دارد اما گاهی برحسب سلیقه یا حتی برای تنوع دوست داریم مدل صورت خود را کمی تغییر دهیم یا کاری کنیم که ایرادهای آن را بپوشانیم؛ این مسئله شاید برای کسانی که صورت‌هایی چاق و گرد دارند بیشتر پیش بیاید، درست است که آنها دوست دارند

  • زری مومنی