زنان باردار

دوران حاملگی

زنان باردار

دوران حاملگی

کارهایی که در دوره بارداری باید انجام دهیم

کلمات کلیدی

چگونه بطور طبیعی

موهای ناخواسته

رابطه جنسی

بهترین راههای طبیعی برای چاق شدن صورت چیست

چگونه با روش های خانگی چین و چروک دور چشم را از بین ببریم

چگونه با روش های خانگی ریزش مو را درمان کنیم

دلایل رشد موهای زائد در صورت چیست

علت رشد موهای زائد چیست و چطور درمان می شود

چگونه با ماسک خانگی موهای زائد را ازیین ببریم

راه های درمان خارش پوست سر چیست

علت خارش پوست کف سر چیست

چطور موهای خشک را به روش خانگی درمان کنیم

علل ریزش مو چیست و چرخه رشد مو به چه صورت است

نوشیدنی‌های تقویتی

صورتمان در تابستان چه غذاهایی بخوریم

سویا و مشتقاتش

سلامت پوستمان

روغن‌های گیاهی

روغن کلزا

برای جلوگیری از ایجاد لک ببر روی پوست

اشعه ماورای بنفش

آنتی اکسیدان‌ها

و برای جوان سازی و شاداب کردن پوست چکار کنیم

ماسک و خشک شدن

جوان سازی و شاداب کردن

برای اینکه ماسکها روی پوست بهتر تاثیر بگذارند

با هم مخلوط کرده

ویتامین‌ ای و سی

و برای روشن شدن پوست چکار کنیم

نوشیدن آب انبه

  • ۰
  • ۰


مدل ابرو پهن صاف بهتر است یا اسپرت؟



ساده‌ترین مدل پهن ابرو به صورت صاف است

 

مدل ابرو پهن از آن مدل‌هایی است که امروزه در میان خانم‌ها محبوبیت خاصی دارد و انواع آن باعث می‌شود چهره‌ی شما طبیعی به نظر رسیده و در عین حال شما را مرتب و آراسته نشان می‌دهد.

 

ابرو یکی از ارکان اساسی و مهم در چهره هر فرد است و زنان به این موضوع بسیار اهمیت می‌دهند. ابرو در هر شکل و مدلی که باشد می‌تواند در زیبایی فرد تاثیر گذارد. این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که برداشتن صحیح ابرو و شکل‌دهی ابرو برای افراد مختلف، متفاوت است و باید با توجه شکل و فرم صورت مدل ابرو را انتخاب کنید. البته همه‌ی افراد باید ابرو‌های آراسته داشته باشند. معمولا در هر دوره یک نوع ابرو مد روز است. این روز‌ها مدل ابرو پهن از آن مدل ابرو‌هایی است که بسیار باب شده و همه‌ی افراد برای طبیعی به نظر رسیدن ابروهایشان به سراغ این مدل می‌روند.

 

مدل ابروی پهن

همانطور که گفتیم مدل ابرو پهن مدلی است که این روز‌ها طرفداران زیادی دارد. واقعیت این است که پهنای مناسب، پرپشتی و خوش فرم بودن ابرو تأثیر زیادی در آراستگی چهره دارد. همچنین اگر این مدل ابرو به درستی انتخاب شود می‌تواند چهره‌ی شما را متفاوت‌تر از همیشه نشان دهد. همچنین رنگ ابرو‌ها باید با رنگ مو متناسب باشد.

 

ابتدا شما باید شکل مناسب ابرو‌های خود را پیدا کنید. قبل از اینکه هر تار ابرویی را بکنید یا با مداد آن را بکشید، مدل ابروی خود را تصور کنید. سپس با انتخاب یکی از مدل‌های زیر ابرو‌های خود را شکل دهید.

 

مدل ابرو پهن و صاف

ساده‌ترین مدل پهن ابرو به صورت صاف است. این مدل هیچ شکل خاصی ندارد و فقط به صورت خطی است پر پشت که برای صورت‌های کشیده مناسب است. شاید به نظر برسد که به دلیل شکل دهی کم به ابرو این مدل زیبایی خاصی ندارد، اما همین ابرو‌های صاف و پهن بر روی صورت خیلی‌ها نشسته و به آن زیبایی می‌بخشد. اینکه می‌گوییم صاف منظور کاملا صاف و بدون هیچ تغییری نیست معمولا ابرو هر چه به انتهای خود نزدیک می‌شود نازک‌تر می‌شود.

 

ابرو‌های شما باید دقیقا از بالای پل بینی‌تان آغاز شود. اگر ابروی خود را به سه قسمت تقسیم کنید، بخش ضخیم آن باید از پل بینی آغاز شود. قوس ابرو باید در میانه چشم باشد و بخش نازک نیز باید تا گوشه چشم ادامه داشته باشد. باید توجه داشته باشید که در مدل ابرو‌های پهن بهتر است به فاصله‌ی بین دو چشم و فاصله ابرو‌ها از چشم و استخوان زیر ابرو توجه داشته باشید تا بتوانید مدل ابروی پهن مناسبی را برای برداشتن و مرتب کردن ابرو‌های خود انتخاب نمایید. هم چنین فراموش نکنید که قوس ابرو باید نازک‌تر از هر جای دیگر باشد. اما در این مدل این نازکی آنقدر کم است که دیده نمی‌شود.

 

مدل ابرو پهن از آن مدل‌هایی است که امروزه در میان خانم‌ها محبوبیت خاصی دارد

 

 کوتاه یا بلند بودن ابرو پهن صاف

مدل ابروی پهن و صاف بسته به سلیقه‌ی شما می‌تواند کوتاه یا بلند باشد. اگر شما فرم صورت خود را به درستی تشخیص دهید می‌توانید مدل ابروی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. اینکه مدل ابروی پهن کوتاه یا بلند و اسپرت به شما می‌آید بسته به سلیقه‌ی شما و المان‌های دیگر صورتتان دارد. 

 

هرچه ابرو بلندتر و کشیده‌تر باشد چشم‌ها درشت‌تر به نظر می‌آیند پس اگر چشمان ریزی دارید حتما مدل ابروی پهن و بلند را انتخاب کنید.

 

اگر پشت چشم تقریبا بلندی دارید، یا چشمانتان از هم دور هستند و یا فرم چشمهایتان رو به پایین است ابروی کوتاه و پهن مناسب صورت شماست چرا که چشمهایتان را برجسته نشان داده و چهره را جوانتر می‌کند.

  

مدل ابروی اسپرت پهن

این روز‌ها اغلب خانم‌ها از مدل ابرو‌های پهن اسپرت برای برداشتن ابرو‌های خود استفاده می‌کنند که این مدل باعث می‌شود تا چهره شما جوان و جذاب‌تر از همیشه به نظر برسد.

در این مدل ابرو‌ها به صورت صاف نیستند و در قسمت کمان ابرو‌ها کاملا شکسته و حالت دارد می‌شود.

 

این مدل بر روی صورت همه زیبا به نظر می‌آید، ولی اگر شما یک صورت گرد دارید یعنی طول صورت شما به اندازه‌ی عرض آن در قسمت گونه‌ها است، مدل ابرو اسپرت پهن مناسب‌تر بوده و گردی صورت شما را به طور موثری متعادل می‌کند.

  

سخن آخر

مدل ابروی پهن برای دختران جوان مناسب‌تر است، زیرا این مدل ابرو چهره را طبیعی و دخترانه‌تر نشان می‌دهد و بر خلاف این مدل ابروها، مدل ابروی نازک سن را بالاتر نشان داده و برای خانم‌ها مناسب و ایده آل است. اما اگر ابرو‌های نازکی دارید، ولی به ابرو‌های پهن علاقه دارید اصلا نگران نباشید. امروزه با استفاده از راه‌های زیادی همچون کاشت، تتو و یا هاشور می‌توانید مدل ابروی مورد نظر خود را داشته باشید و یا با استفاده از آرایش به منظور ضخیم کردن ابرو اقدام نمایید.

  • ۹۸/۰۱/۰۳
  • زری مومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی